Hejsa!
Jeg står med en stor interesse i at bytte om på toilet og håndvask.
Jeg bor i lejlighed på 2. sal uden overboer.
I drømmescenariet, ville jeg blot bruge håndvaske-“hullet” til toilettet, men ved intet om VVS til, om det overhovedet kan lykkedes.
Dertil skal der så installeres væghængt toilet, hvis det gør en forskel.
Vil have det lavet professionelt, men ved I om det overhovedet er muligt uden at man potentielt skal punge ud med 30-40K for at flytte faldstamme?
Tak for jeres tid! :)