Hej
Vi har bygget et typehus med Milton.
Der er ting som lader til ikke at være udført korrekt, så som kloak, faskiner og tag.
Vi havde en rådgiver på. Han virkerede dog overfladisk, altså gik ikke entreprenøren på klingen hvis Milton f.eks ønskede behov for en pumpebrønd(ud over aftalte) som kostede 25K + årlig drift.
Jeg er nu i tvivl om hvorfor bruge en rådgiver, vi kan absolut ikke se hvad han har bragt, andet taget lidt billeder og besøgt byggepladsen nogle gange.
Har de ikke et ansvar?
Jeg troede de skulle sikre, at byggeriet overholdes ifølge tegninger, behov, pris og lign.
Hvis der ikke er brug for en pumpebrønd eller hvis faldet ikke er korrekt, bør en rådgiver så ikke udfordre det?
Nedenstående rådgivers svar på min mail:
Jeg er faktisk ret så skræmt over din mail..
Det er alene Milton ansvar at de bygger korrekt og sikrer at arbejderne laves korrekt..
Det er ikke mig som rådgiver som har et ansvar for deres kloak ikke fungere..
De har en kloakmester som underskriver at arbejdet er udført efter gældende regler..! Jeg er ikke kloakmester
Hvordan skulle jeg kunne se hvad kloakmester foretager i jorden ?
At de levere en tegning som ikke er korrekt - det er ikke mit ansvar… Det er alene Milton
Som jeg husker, så var jeres nye rådgiver ekspert i kloak og foretog de sidste arbejder med Milton og kloak og satte sig ind i den sag.
Hvorfor går I ikke til Milton ?
Hvad vil du opnå at skrive til mig og mit ansvar.
Milton har det fulde ansvar for deres byggeri..