Hej med jer
Jeg er i gang med at etablere badeværelse på 1. sal i vores hus, som i forvejen har fået nyt tag med ny isolering på 350mm hvoraf de sidste 50mm er mellem forskalling uden på dampspærre. En af skråvæggene på badeværelset er ydervæg, og så vidt jeg forstår, skal jeg her fjerne den dampspærre, som i forvejen er sat op, da badeværelsesvæggen skal fungere som dampspærre enten med vådrumsmembran eller godkendt malingsystem, og man ikke må have to dampspærrer op af hinanden. Men hvad gør man så, hvis man vil have spots i samme væg ift. at sikre at væggen stadig er damptæt? Findes der spots, som er damptæt i sig selv? Jeg har ikke kunnet finde nogen.
Vh Anders