Hej
Jeg har et gasbeton sommerhus og vil gerne sætte ny isoleret facade på - ikke puds. Jeg har set på mange løsninger men synes at de fleste omhandler afsluttende puds.
Jeg har en masse ruller Isover 95mm mineraluld isolering liggende fra et tidligere projekt - kan de ikke benyttes som facadeisolering mellem lægter, herefter vindpap udenpå og så nogle afstandslister som en ny facade kan skrues på ?
Det behøver vel ikke strengt taget at være de her faste facadeisoleringsbatts som sælges ?
MVH
Pallesen