Skifte termoglas.

Jeg har mahogni vinduer i huset, som alle er i fin stand. Desværre er termoglassene på de fleste med 9mm profil, så isoleringsevnen halter jo en del. I stedet for at skifte dem, har jeg tænkt på muligheden for blot at skifte glas til 12mm og bruge glaslister med 3mm mindre dybde. Tidligere havde jeg adgang til en 4 sidet kehler, så var det jo hurtigt at lave sådan en liste. ( eller 20 meter ). Det er ikke muligt længere, så spørgsmålet er om der findes lister til den slags, og hvad de koster. Nye plastvinduer med 3-lags overalt, vil koste 50k min. så et renoveringsprojekt skal være max. 20% af dette. Har nogen erfaring eller en kommentar så er I velkomne, da jeg ikke kender alle regler, mht. til renovering af gl.vinduer. Er et sådan projekt overhovedet rentabelt?  Ps. Jeg monterer alt selv.
På forhånd tak.
Carsten

 

0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis