Hej
Jeg skal spartle overgangen mellem en skæv væg og en melaminplade, som jeg har dækket vandrør og faldstammen med.
Det ser ikke godt ud over overskabet, hvor kanten af melaminpladen rager omkring 1 cm udenfor væggen.
Den del af væggen hvor udluftnings hullet er, er omkring 1 cm dybere.
Sådan en almindelig grov sandspartel jeg har prøvet længere nede på væggen med, er ikke tør endnu i dybden, efter 1 uge, selvom jeg har lagt 3 "tyndere lag" på, 1 lag om dagen.
Hvad bruger man til at spartle et tykkere lag med?
Kan det her bruges?
https://www.jemogfix.dk/polyfilla-husrep-udendoers-2-5-kg/6122/9024593/Jeg har tegnet med en rød streg på billedet, hvor meget der skal spartles, men overgangen mellem væg og melaminpladen længere nede skal også spartles.
Der har været større huller mellem væg og skillerums lægter, som melaminpladen er skruet fast på, men dem har jeg fyldt ud med PU skum.