Jeg eksperimenter lidt med forskellig indfarvningsmetoder til en bordplade, gammel hvidpigmenteret sæbebehandlet egeplankebord, rengjort i trærens og slebet. Syntes ikke rigtig jeg kan få Juncker antrasitgrå til at trække rigtig ind, og ville prøve med det gamle husmandsråd, eddike og ståluld. Men på de videoer jeg ser når de blander det, bliver væsken ret hurtig sort, og nu har min væske stået 24 timet, og den er lige så klar som da jeg hældte den op, nogen der har erfaring med den proces og kan rådgive ?