Jeg har sådan et jalousiskab jeg skal have bygget ind i mit køkken, nogen der har et bud på hvordan jeg frisker det op, så træet kommer til at stå lidt flottere. Det er i øvrigt kun fronten der bliver synlig, da den skal sidde mellem to højskabe, som overskab.