Cirkel/Linjelaser - hvilken budget model?

Kigger efter en fornuftig budget model med 360 grader horisontal laser.

Hvilke(n) model skal jeg gå efter? Den skal benyttes en del lige om lidt men derefter i snit et par gange om året (udlån osv) - derfor en fornuftig budget model.

Har hørt at grøn laser fungerer bedre i lys (især udendtes?

Der er MANGE forskellige og vil helst undgå det værste møg :)

Hr. Mogensen... Forsøger at lave det korrekt første gang!
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Min Cigman CM508 er jeg fint tilfreds med, storebroren til min -> CM701 er en 3x360grader laser, koster omkring 1000kr+fragt efter voucher rabat. Du skal dog være opmærksom på at laserlinjerne ikke er ubrudte, eftersom hjørnerne i laser-tårnene tager en smule af linjen. Anmeldelse på youtube, jeg synes dog de virker lidt for begejstret, så tag det med et gran salt  
Det er muligt du kan finde en billigere udgave af samme Cigman, det forekommer mig flere sælger samme laser, under forskellige brands. 
Den Cigman vil jeg lige kigge på :)

Jeg tror det hedder rotationslaser hvis linjer er helt udbudte - så vildt skal det ikke være!
En blå Bosch til 2-3.000 kr har også brudte linjer.

Kæft hvor er der mange modeller på Amazon. Jeg tænker at når man får stativ og alting smidt i nakken er det måske lidt for billigt. 

Hr. Mogensen... Forsøger at lave det korrekt første gang!
Jeg købte en Geo Fennel sidste efter år, da XL havde noget åben hus, repræsentanten fra Geo Fennel, anbefalede mig at købe deres mindste model Geo1X, har ikke brugt den så meget endnu med super tilfreds indtil videre, jeg købte et treben til den også.  Link


Den kan låses, så man også kan lave en skrå line, men det alle fabrikater måske?


Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis