Gashåndtag ladcykel

Jeg forsøger at skifte en promovec speeder på en ladcykel. Men speederen kan ikke skilles ad så den skal “glides på” mens styret har et blødt 90° sving. De to ting virker uforenelige (plastik spreder vs metalstyr).

Nogle forslag / erfaringer? Det må kunne lade sig gøre, men det virker uoverskueligt / umuligt 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kender ikke det aktuelle produkt. Hvis det et drejehåndtag (som gashåndtaget på en motorcykel) er det fastklemt med en skrue eller lignende. Hvis det er med trykknapper vil det normalt være det samme, men kan også være det du kalder gledet på. Det sidste har dog ikke selv set.
GodeVen skrev den 23-03-2023 12:34:25

Jeg kender ikke det aktuelle produkt. Hvis det et drejehåndtag (som gashåndtaget på en motorcykel) er det fastklemt med en skrue eller lignende. Hvis det er med trykknapper vil det normalt være det samme, men kan også være det du kalder gledet på. Det sidste har dog ikke selv set.

 Åbenbart sidder der et eller andet sted en skjult samling af styret, som skulle kunne adskilles. Detektiv-hatten er fundet frem 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis