Lidt guf til el-nørderne!
Jeg skal skifte den gamle Devireg 330 ud med den nye smarte på billederne.
Det ser lidt forskelligt ud fra den gamle til den nye, og ville lige forhøre mig om der er nogen der har prøvet det før!
Yderligere har jeg som på billederne nogle ledninger jeg nok ikke helt forstår mig på:
1. Øverste Hvid m. To sorte = sensoren - skal sidde i NTC på den nye, men hvorfor er der to? Hvad er det ene og hvad er det andet? Kan fe sidde vilkårligt i de to nye NTC indgange?
2. Blå= Nul - brun=fase - farvet: leder …. Right? Hvordan skal de sidde i den nye?
3. Hvad i alverden er resten? En sort med en blå+sort inden i og hvor at lederen er sat sammen med en af dem længere ned på ledningen? Det ser ikke så godt ud at den er blottet heller synes jeg.
Skal jeg ringe efter en elektriker eller kan jeg lige hurtigt montere den nye i de rigtige huller? Hjælp!