Hej,
Da jeg har en mindre utæthed på mit tag, så er jeg ved at prøve at gå det efter. Det er et eternittag, men jeg er ikke helt klar over alderen på det. Jeg har konstateret vandindtrængning ved enkelte af tagskruerne som jeg forsøger at tætne. Er der nogen, der har prøvet dette og som har nogen gode fif til det? Det er de gamle tagskruer (med hætte) og indtil videre har jeg prøvet at skifte den tætningsdims der er under skruen, med det har desværre kun begrænset løst problemet. Gode ideer efterlyses 😊
Derudover har jeg netop opdaget, at der er en revne i toppladen på skorstenen (se billede). Kan det også gøre at der kommer vand ind?
På forhånd tak for gode ideer/tips
/Inger