Ekstra koldtvandsledning - er der gennemløb?

Hej alle

Jeg er flytter i nybyg og har fået installeret 2 koldtvandsslanger i køkkenet. Den ene er tilsluttet til håndvasken, men den anden er ikke tilsluttet noget endnu. Den er installeret med henblik på senere montering af BWT eller Quooker, hvilket vi ved at overveje nu.

Jeg mistænker at den ekstra koldtvandsslange ikke er tilsluttet korrekt eller er utæt, da den ikke føles kold/kølig ligesom den slange, der er tilsluttet håndvasken. I teknikskabet er det tydeligt at mærke, at det kolde vand løber gennem den ekstra koldtvandsslange, men det virker som om det ikke kommer hele vejen igennem ud til køkkenet. Er det normalt? Og er der en måde jeg kan teste gennemløb af vand uden at ende i det helt store vandshow. Den ekstra slange er afsluttet med en slags prop (man kan godt høre jeg er meget lidt gør-det-selv-mand, men det kan ses på billedet).

Vh. Mikkel
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Står vandet stille så bliver det jo ligeså langsomt varmet op, af den omgivende lufttemperatur... er der flow igennem så kommer sandsynligvis koldt vand igennem
Netop derfor føles den ikke kold......
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis