Dryp fra renserør (faldstamme)

Hejsa

Jeg har et renserør, som efter inspektion er begyndt at dryppe,  fra låget man kan afmontere..
Mit budber at pakningen er mørnet,  og det kommer til udtryk nu, hvor låget har været af..
Den er fra, måske 1965, evt. Lidt senere..

Jeg kan selvfølgelig skifte selve renserøret, men kan man mon ikke bare finde en ny pakning?


 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu kører næsten alle firmaer med Wavin rør systemer. Din er UPO men mon ikke pakning fra Wavin kan passe. 
Hele rense T stykke kan købes hos Hedestoker til 61,00 kr. plus fragt 59,00 kr.
Men det er ikke nemt at skifte hele T stykket, så skal man også have en skydemuffe. 
Alternativ er at klippe en ny af et stykke gummi, Eller sætte en plast pose omkring, skrue hætten på og klippe det overskydende væk. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Tak for svar, Erik🙂

Jegctror faktiskbgodt jeg kan komme til at forskubbe rørene ovenover tilpas meget til jeg kan få stykket fri.. jeg synes bare det var tosset, når det nubbarever en pakning. Og rørene er lige nu ens (lige grimme🤣) så jeg vil nok skulle skifte flere ud, hvis jeg begynder.
Jeg prøver at se om jeg har en stump epsm-bånd der er bredt nok.  
Ellers prøver jeg det fremragende poseforslag🙂


 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis