Hejsa
Jeg har et renserør, som efter inspektion er begyndt at dryppe, fra låget man kan afmontere..
Mit budber at pakningen er mørnet, og det kommer til udtryk nu, hvor låget har været af..
Den er fra, måske 1965, evt. Lidt senere..
Jeg kan selvfølgelig skifte selve renserøret, men kan man mon ikke bare finde en ny pakning?
Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)