Indmuringsdåse, gasbeton Flemming67 2 15-03-2023 15:56 HejHvordan gør man bedst denne indmuringsdåse fast igen. Den har næppe værwt skruet i fra starten. Mvh, Flemming 5 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
S. Fabrin 19658 4400 15-03-2023 16:37 Det er ikke en indmuringsdåse men en forfra dåse, som er beregnet til f.eks. gipsvæg. Hvis det skal laves rigtigt, skal du erstatte dåsen med en indmuringsdåse som denne indmuringsdåse. Det samme gælder afbryderen ovenover. fase
ev elmand 30539 7480 15-03-2023 23:19 Og skal du have afbryder med så køber du dåsen i 2,5 modul Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Flemming67 Trådstarter 2 16-03-2023 17:00 S. Fabrin skrev den 15-03-2023 16:37:32Det er ikke en indmuringsdåse men en forfra dåse, som er beregnet til f.eks. gipsvæg. Hvis det skal laves rigtigt, skal du erstatte dåsen med en indmuringsdåse som denne indmuringsdåse. Det samme gælder afbryderen ovenover. Godt at vide. Hvis jeg vælger at reparere skaden, vil jeg bruge fliselim. Kan det anbefales?
ev elmand 30539 7480 16-03-2023 22:21 Modelgips er ofte bedre. Det størkner med det samme, hvor fliselim netop er noget flydende i flere timer. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
LDS Tip Automatisk tip Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her