Hej,
Jeg skal til at forarbejde 28 patroner fugemasse af den slags med 300ml patroner og alm fugepistol. Der vil opstå en masse spild når jeg glitter fugen. Er der en måde man kan genanvende "afskrabet" på? Så man fx på en snild måde kan få det ned i den næste fuge?
Lucas
When the going gets tough, the tough get going.