Jeg har arvet et smukt teak garderobeskab, som jeg gerne vil opfriske med teak olie (evt lidt let slibning). Jeg tænker korn 400? Eller skal jeg op i 800?
Er der nogle som kan give mig gode råd, før jeg kaster mig ud i det?
Skabet er massiv teak, så ikke finer.