Ny stiksav

Øv, min Man Power :-) stiksav, købt i Aldi for 20 år siden for 99kr er lige gået i stykker :-)
Jeg har brugt den måske 5 til 10 gange. 
Jeg var ved at skære en 16mm melamin plade og tænkte, det går meget godt med en billig stiksav og en dyr festool klinge, og så var den begyndt at hyle, skrabe og det lød ikke godt. 

Jeg har længe haft lyst til at eje sådan en blå Bosch, men det er også 20 år siden den har været populær. 
Jeg kan godt lide Metabo, men de reklamerer ikke så meget med deres produkter som de andre. 
Er en af dem på billedet betydelig bedre eller betydelig dårligere end de andre? 



Øv, min Man Power :-) stiksav, købt i Aldi for 20... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Den er godt nok hurtig til at save  , hurtig og det føles godt.   I hvert faldt i forhold til min Aldi stiksav. 
Jeg har lige prøvet for første gang at save en 3cm tykt bordplade/spånplade over, som skal smides ud. 

Fed sav, men jeg savner lidt en start/stop knap, så den stopper når man slipper knappen. 
Kan huske før i tiden, med en tryklufts stiksav, når klingen knækker så bliver den ved med at save og laver en hel masse hakker i pladen.
Men 230V modeller stopper aldrig med det samme, vel? De kører bare lidt endnu til de stopper. 
Hvis jeg husker rigtigt, stopper akku modeller helt med det samme, lige så snart man slipper knappen.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også