Min elektriker har fundet frem til at min eksisterende jordforbindelse er for dårlig til elbiloplader. Vi har sandet jord, så det er ikke nemt at få den styrket tilstrækkelig. Indtil videre har vi banket tre spyd ned over hinanden, men det er langt fra nok. Mit spørgsmål er nu om man kan banke jordspyd i flere steder og så forbinde dem. Er det muligt at forbedre jordforbindelsen på den måde? Hvis ja, hvor langt skal der så være mellem hvert spyd?
Simon