Hej alle
Jeg har været i gang med, at efterisolere en let ydervæg. Nu skal jeg så have fundet ud af hvordan jeg skal lave sålbænken, men jeg har svært ved at gennemskue hvordan jeg gør det pænt når der nu er et udvendigt hjørne hvor jeg gerne vil undgå skarpe kanter idet der er en dør lige ved siden af.
Jeg har vedhæftet lidt billeder hvor opgaven kan ses.
Det skal siges at jeg er klar over, at jeg har fået lavet lige lidt for lidt fald (og på billederne ser det endnu værre ud) - der kommer dog utroligt sjældent vand i dette område idet der er et stor udhæng som tager det meste så jeg er ikke så bekymret. Jeg har ført beklædningen for højt op og min plan er at skære af når jeg ved hvilken sålbænk jeg ender med.
Dybden af væggen er cirka 38 cm.
Jeg har ikke de store krav til materialer af sålbænken så jeg er ret åben for gode ideer! :)
På forhånd stor tak.