Hej. Jeg står lidt med et problem med, hvordan man vil opbygge en let indervæg halvmur. Jeg har søgt meget på internettet, men jeg kunne ikke finde nogle eksempler på, hvordan man vil opbygge.
Derfor vil jeg spørger om nogle jer, derud der ved opbyggelse af let indervæg halvmur.
Tak forhånd