Jeg har et bruse blandingsbatteri som er begyndt at blive stramt i temperaturreguleringen. Så meget at jeg næsten ikke længere kan regulere temperatur. Det er kommet gradvist.
Kan det være indsatsen i batteriet der er tilkalket? Kan jeg afkalke den? Hvordan?
Jeg har et bruse blandingsbatteri som er begyndt...
Vis hele indlægget