Hejsa.
Vores opvasker er begyndt at lave en slags belægning på især tingene i bestik holderen men også tallerkner tæt på, det stopper når den løber tør for afspændingsmiddel... har prøvet flere forskellige mærker afspænding, bestikket bliver ligesom fedtet og får en sur smag.. så det skal vaskes igen.
ved ikke om dette gíver mening for nogen.
Vh
Carsten