Belægning efter vask i opvasker

Hejsa.

Vores opvasker er begyndt at lave en slags belægning på især tingene i bestik holderen men også tallerkner tæt på, det stopper når den løber tør for afspændingsmiddel... har prøvet flere forskellige mærker afspænding, bestikket bliver ligesom fedtet og får en sur smag.. så det skal vaskes igen.

ved ikke om dette gíver mening for nogen.

Vh
Carsten
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv alt-i-en opvasketablet 
Se på indstillingen for afspændingsmiddel.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis