Stormskade, overligger revnet.

I har virkelig været behjælpelige mange gange og nu har jeg brug for et fif igen...

I forbindelse med sidste storm fløj min overdækkede terrasse væk. Den var boltet i gavlen og i den forbindelse revnede murværket over vinduet. På billedet har jeg prøvet at markere revnen med rød. Med en nedstrygerklinge har jeg kunne konstatere der hverken er jern i nederste skift eller vandrette fuge. Det er et fuldmuret hus fra 1960. Over de andre små vinduer er der en meget hård betonoverliger på indervæggene og gætter på det er det samme ved dette vindue.
Hvordan er det oprindeligt lavet og hvordan repper jeg det smartest. Ja, forsikringen er inde over, men overvejer at tage pengene og selv lave det. Vinduet er 260cm.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja hvis du gider at udføre det til 100,- pr. time iforhold til en håndværker.
Hvis forsikringen vil betale en murer for at lave reparationen, så vælg den løsning. Hvis du selv laver det og tjener et par kr., har du påtaget dig ansvaret for arbejdets udførelse. Du skal regne med at forsikringen kun afregner det antal timer, som de forventer en murer kan gøre det på.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis