Opvasker lukker ikke nok vand ind Urup 831 6950 09-03-2023 13:21 HejJeg har en Siemens Lady opvaskemaskine der ikke lukker nok vand ind og varmelemen bliver derfor meget varm.Hvad kan det skyldes ? 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
JohnLarsen 2857 3500 09-03-2023 14:21 Kender ikke maskinen, men sidder der mon ikke et filter i tilførslen? Det kunne jo være tilstoppet. Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
GodeVen 4341 5220 09-03-2023 15:44 Jeg tror ikke at maskinen tænder for varmelegmet før end den mener at der er vand i. Jeg vil derfor gætte på at det føleren til vandstand, der er defekt. Hvis maskinen tror den er fuld af vand, lukker den selvfølgelig ikke mere ind, men tænder varmelegemet.