Opvasker lukker ikke nok vand ind

Hej
Jeg har en Siemens Lady opvaskemaskine der ikke lukker nok vand ind og varmelemen bliver derfor meget varm.
Hvad kan det skyldes ? 

 

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kender ikke maskinen, men sidder der mon ikke et filter i tilførslen? Det kunne jo være tilstoppet.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Jeg tror ikke at maskinen tænder for varmelegmet før end den mener at der er vand i. Jeg vil derfor gætte på at det føleren til vandstand, der er defekt. Hvis maskinen tror den er fuld af vand, lukker den selvfølgelig ikke mere ind, men tænder varmelegemet.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis