musen & tastaturet fryser.

Jeg havde før et emne om, at jeg ikke kunne lukke min PC'er ned. Og jeg fik et rigtigt godt råd om hvad jeg skulle gøre inden for få timer. Det var bare supert. Tusind tak for hjælpen.

Nu er der så et nyt problem.
Nu snakker vi om en anden PC'er. Den er installeret med trådløst mus og tastatur. Og den "fryser" hele tiden. det kan sagtens være 5 gange på en timer. Det er ved at blive vandvittig over. Vi har prøvet med 3 forskellige mærker/typer, og med det samme resultat. Vi har selvfølgelig afinstalleret den gamle driver og installeret den nye. når vi har skiftet hardware.

Hjælp
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du har vel læst brugsanvisningen, så senderen ikke står for tæt på et kraftfelt - f.eks. computeren, stikdåser osv. - Jeg mener den skal være mindst 30 cm. væk fra det, for ikke at "blive forvirret" af strøm/magnetsignaler.

Mvh. JørgenE
Har du mere end en pc i huset med trødløs tastatur og mus?
Hvis ja, er det så fra samme fabrikat?
Hej

Er Ledning til enheden ordentlig sat i-?
Har batterierne ordentlig forbindelse hvor de er sat i, kan evt sidde løse eller forskubbe sig, og har du målt om de er ok.

Har du ram nok på computeren.

Med venlig hilsen

Søren
Problemet kan også opstå hvis modtageren står for tæt på skærmen.
Det har jeg læst i brugsanvisningen, men jeg bruger mit Logitech cordless desktop (MX700) uden problemer, selvom modtageren står lige ved siden af min TFT-skærm....
Er du sikker på at det er dit tastatur og mus der fryser? Det kunne jo også være hele computeren der låste! F.eks. pågrund af overophedning, forkerte drivere, virus osv.....
Annonce
Jeg har prøvet nøjagtig det samme, det var kun et spørgsmål om at installere securyti pack.

Og husk: Det var amatører, der byggede Noahs Ark, men det var fagfolk, der byggede Titanic

Det er 7 år siden JDK havde problemet så mon ikke at det er løst.
René
Skrevet af ALB69 på 02 jan 2011 15:13
Det er 7 år siden JDK havde problemet så mon ikke at det er løst.
René

He-he, det er det sgu' nok.

Og husk: Det var amatører, der byggede Noahs Ark, men det var fagfolk, der byggede Titanic

JDK - vi ved jo ikke om det stadig fryser - og om JDK så er forhindret i at spørge mere??

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Vi andre kan jo også fryse en gang imellem i denne vinter!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis