Hej vi har et ældre gasbeton hus, der er isoleret udefra, undtagen på én side og dér dannes der en lille smulle skimmesvamp i hjørnerne, dette sker også i det eneste sted vi har gamle forsatsvinduer, når feks. gardin er trukket ned.
Det er ikke meget der dannes, men det sker næsten hvert år, løsningen er der selvfølgelig, men det har vi pt. ikke råd til.
Kan man gøre noget billigere indtil der? - feks. en fugtfjerner/passiv affugter i de to værelser etc? - gode råd modtages meget gerne :)