Imprægnering af murværk

Hej
Mit hus er er bygget i 2009 og er uden udhæng, (se billede).
Jeg har problemer med at to vægge på vestsiden bliver meget våde af slagregn, hvorefter der vokser lav i fugerne, (se billede).
Jeg har fået renset fugerne, og vil nu gerne imprægnere murværket på de udsatte mure. 
Jeg er blevet anbefalet produktet "Dynasylan" da der skulle være åndbart/diffusionsåbent. 
Jeg kan dog kun finde én forhandler der har produktet "Dynasylan 40", og jeg ved ikke om der er det rigtige produkt da der laves flere forskellige Dynasylan produkter.
Forhandler link. 

Nogen der kender produktet, og kan bekræfte at Dynasylan 40 er det rigtige, eller komme med andre anbefalinger i forhold til imprægnering af murværket?

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der findes et tilsvarende produkt fra Vandex der hedder Stormdry, Stark og Bygma har det.

/BOFH 

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Jeg kender ikke Dynasolan, men har gode erfaringer med Hydrostop fra Acrymatic. Det forhandles til private af Malgodt: https://www.malgodt.dk/acrymatic-hydrostop-vandafvisende-overfladebehandling

Har brugt det på en (nedlagt) skorsten, som frostsprænger om vinteren. Produktet er diffusionsåbent og efter påføring preller vandet mere eller mindre af.

Uanset hvad du gør, så start med at sprøjte med noget algefjerner, så du får dræbt alger mv.

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også