Roth termostater

Skal de have lan kabel i hovedstedet konstant eller kun ved opsætning?
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad mener du lidt mere præcis?

fase
S. Fabrin skrev den 06-03-2023 09:19:30

Hvad mener du lidt mere præcis?

Ifølge opsætningen af dem skal der tilsluttes lan, men jeg kører - nok som de fleste - ikke med routeren ude i bryggerset. Så det er noget upraktisk med kablet tilslutning istedet for wifi. 

Når jeg alligevel forsøger, så virker den fint med kabel men ikke uden. Så i tvivl om det er sådan eller det blot er mig der gør noget forkert 
Jeg mener, hvad er det for termostater, der skal tilsluttes med kabel til dit netværk? Billeder vil også være fint.

fase
Jeg gætter på at det trådstarter forsøger at spørge om, er om Roth kontrolenheden SKAL være tilsluttet til hans netværk, eller om den kan køre uden netværk.
Vores ældre Roth kontrolenhed kan køre uden netværk.
Netværk er kun til hvis du ønsker at betjene kontrolenheden fra din telefon.
Discrusio skrev den 06-03-2023 11:56:05

Jeg gætter på at det trådstarter forsøger at spørge om, er om Roth kontrolenheden SKAL være tilsluttet til hans netværk, eller om den kan køre uden netværk.

Ja, præcis den oversættelse jeg havde brug for 😅 så jeg kan kun styre fra tlf med lan - og så er det vist heller ikke vigtigere at kunne styre via app 😁

Annonce
HrT skrev den 06-03-2023 12:02:15

Jeg gætter på at det trådstarter forsøger at spørge om, er om Roth kontrolenheden SKAL være tilsluttet til hans netværk, eller om den kan køre uden netværk.

Ja, præcis den oversættelse jeg havde brug for 😅 så jeg kan kun styre fra tlf med lan - og så er det vist heller ikke vigtigere at kunne styre via app 😁

Jeg kan se at både Discrusio og jeg er ude i nogle gætterier. Jeg forstod at det var termostater, der skulle forbindes. 

fase
S. Fabrin skrev den 06-03-2023 15:51:19

HrT skrev den 06-03-2023 12:02:15

Jeg gætter på at det trådstarter forsøger at spørge om, er om Roth kontrolenheden SKAL være tilsluttet til hans netværk, eller om den kan køre uden netværk.

Jeg kan se at både Discrusio og jeg er ude i nogle gætterier. Jeg forstod at det var termostater, der skulle forbindes. 

Ja, det er mig der ikke vidste det korrekte navn 

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis