jeg har et gammelt tegltag som er understrøget med mørtel , det er faldet af flere steder
min murer anbefaler at fortsætte med mørtel, men min tømrer siger det er bedre med en gummifuge !
jeg er ved at renovere 1.sal, og når jeg er færdig kan man ikke komme til de nederste tegl (kun på loftet)
hvilken løsning er den bedste/mest holdbare ???
Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen