Kuffert, kasser ect.ect. til skruerne

Halløjsa.
Har nogen erfaringer med gode løsninger til at have hele kasser med skruer fra eks. NKT..
Har Dewalt i sorte uden inddeling og et par stykker med klar låg. Her er rummene egentlig udemærkede og med ordentlige rum.
Det er bare sjældent at man lige kan hælde en kasse direkte ned i rummene, og har set billigere løsninger som kan stables. Men kan ikke fornemme om det er holdbart og brugbart nok.
Vil gerne se billeder af jeres løsninger med plus/minus ved jeres løsninger.
God dag, Tom

TomFamAs
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Opbevarer selv mine søm og skruer i originalkasserne, samlet i plastkasser hvor der kan være 10-15 stk i hver. Hvis jeg havde rumopdelte kasser og hældte dem deri skulle jeg jo så medbringe de 10-15 kg rundt omkring. Nu tager jeg bare den eller de æsker jeg har brug for

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Jeg har langt færre🤣 men har dem også bare i deres respektive æsker. 
Jeg har et par enkelte sortimentsæsker (fra Biltema, tror jeg) til mindre portioner af småskruer.. 

 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

Havde også i tidernes morgen, en frøpose reol fra en købmand. Men ser dem ikke mere. Nu er den med hylder til papæsker.
Synes æskerne er helt fine hvis de bliver åbnet korrekt og ikke bliver fladmast løbende.
På værkstedet tænker jeg en lille reol på hjul, så den kan trækkes hen til arbejdsstedet.
Har sikkert også den bedste løsning væk fra værkstedet med kasserne fra Dewalt... Så må jeg bare til lommerne hvis jeg skal bruge flere til en samlet løsning, så jeg ikke har flere systemer...

TomFamAs
Jeg bruger billige "engangs" plast bøtter ala dem du finder i supermarkedet med feks kartoffelsalat i (link).
De kan stables og kan indeholde ca en hel æske skruer. Jeg skriver størrelsen og torx størrelsen på en strimmel malertape på ydersiden. Så er det nemt at lave om på bøtterne når man køber nye skruer.
Bøtterne kan nemt tages med der hen hvor der arbejdes, og man kan nemt få fingrene ned i dem for at hente en skrue.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også