Hej alle, kan nogen fortælle mig om det er korrekt at svalehaleplader lægges på denne måde med samme sider opad (bemærk har kun en række) og med 5 cm overlap (dvs de skal ikke klikkes)?
Tillægsspørgsmål: hvis man i rummets ender ikke vil skære dem til må de så klikkes med overlap - eks 20 cm eller mere?