Hej LDS.
Jeg bor øverst i en ældre etageejendom i to sammenlagte lejligheder. Jeg har 2 faldstammer i hhv. stue og kammer, som ikke er i brug på min etage. De er i brug hos underboerne, da planløsningen jo er anerledes.
Begge faldstammer lufter over taget og jeg er øverste lejlighed.
I forbindelse med at jeg skal have nyt gulv, ønsker jeg at få fjernet den ene faldstamme, da den står rigtig grimt. Da den er i brug nedenunder, skal der naturligvis stadig kunne luftes, så der ikke opstår undertryk i den.
Jeg vil høre om det er muligt at koble den på den anden faldstamme - som også luftes over tag - nu hvor gulvet alligevel skal op. Jeg forestiller mig ikke der er behov for 2cm/1m fald, da der jo kun er luft i, eller hvad?
Der er ca. 1.5 meter mellem de to faldstammer.
Før: To faldstammer, luftes over tag ("I I")
Efter: Én faldstamme luftes over tag, den anden 'kobles på' i etagedækket under mit gulv ("h")
Mvh.
Gør-det-selv-begynder :-)