Hej
Er igang med renovering af vægge der er tapetseret og så viser min jyske/nærige side sig...Har ca 20 liter maling stående i hvid i et andet fabrikat.Vil der være noget i vejen for at bruge det som første lag og så bruge den nyindkøbte maling som andet lag?Af den simple årsag at spare penge..;-)