Spørgsmål til gulvvarme pex rør

Jk86
Jk86
1 9000
Hej lav-det-selv

Jeg har et spørgsmål til pex rør gulvvarme.

Jeg har været igang med et mindre bygge projekt hvor jeg har opsat en mindre væg op i mod en anden væg og efter er blevet færdig med alt, finder jeg så ud af at ved et tilfælde at jeg kan se igennem en væg dåse at der er installeret gulvvarme i bunden af væggen.

Selv om jeg ikke har set skyggen af vand, men ved at jeg har boret et hul omkring stedet hvor disse rør er, begynder jeg så at undersøge om der er sket en skade på et rør eller ej.

Efter at kommet ind til rør kan jeg se at jeg har snittet røret og bore kun lige har rørt ved det og snittet en lille fli af.
Der er kommet et mærke i røret, et mærke som jeg vil tænke også ville kunne komme når man installer gulvvarme

Jeg har vedhæftet nogle billede af det.
Da jeg ikke selv har forstand på vvs arbejde, håber jeg på nogen her på lav-det-selv havde et bud på om det var noget jeg burde få lavet eller om pex rør er “hårdfør” nok til at tag enkel små “slag”
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Superdiy
Superdiy
456 4200
Fuldstændig uden betydning, rørerne har tonsvis af sådanne mærker allerede inden gulvet er lagt.
Hvis du fjerner patentbåndet ved siden af vil jeg vædde på der er mærker der er langt værre.

Selvbygger med stort S. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis