Jeg har været i gang med at pudse en væg med gipspuds.
Her cirka en måned efter den er blevet pudset ser jeg at der vokser svamp på en lille del af væggen,
Svampen er på indersiden af en bue, så altså i en bredde på cirka 30 cm og det breder sig fra gulvet og op.
Væggen er selvfølgelig en indervæg, men står ovenpå en kældervæg.
Kan det være fugt fra kælderen som gør det, eller hvad kan skabe væksten?