Hej derude..
Er ved at fuldspartle min væg indvendig spørgsmålet hvad fordele og ulemper er:
-Male direkte ovenpå spartlen efter slibning osv
-Tapetsere med grundet glasfilt
Hvad er den umiddelbare fordel ved at tapetsere,dækker det flere ujævnheder eller er væggen mere "robust"?