Hej med jer
Har netop købt et skab til at skjule relæet, men relæet er 3 mm for højt ift skabet. Må jeg flytte fejlstrømsafbryderen lidt op på træpladen ved hjælp af de to skruer eller bør jeg holde mig fra at pille ved det? Der er ikke mere at hente i toppen af relæet.
Mvh Fie