Undgå kuldenedfald

Hej
Vi skal have monteret et stort 3/1 Velux vindue på første sal. Er det nødvendigt at have en radiator under vinduet eller er vinduet godt isoleret i sig selv?
Vh
T
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg er ret sikker på at vinduet ikke isolerer helt så godt som væggen, så uden radiator vil du nok kunne føle en smule kuldenedfald. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Blot nogle erfaringer, men ikke forslag til løsning

Vi fik i sommer monteret 2 Velux ved siden af hinanden (adskilt af spær)
Indtil slut november var der ikke isoleret rundt om lyskassen (kold, ikke udnyttet loft)
Der var massive kuldenedfald - nu er der isoleret med 250-300mm og kuldenedfald er næsten ikke eksisterende (det er lige hen over køkkenvask, så hvis vi var stillesiddende lige under vinduet vil vi måske kunne mærke noget, men vi mærker det ikke i køkkenet)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis