Vores vinduer larmer lidt i motoren, så tænker at smøre dem. Velux sælger et dyrt kit. Kan man ikke blot bruge samme silikone stift til gummipakningerne som til bilen, og så købe en almindelig smørefedt til kæden - så jeg kan slippe for deres dyre løsning?