Shunt brummer højt - hvad skal jeg gøre?

Hej
Fik tilsluttet min gulvvarme via en upunor minishunt i dag.
Et par timer efter at vvs'eren er gået er den nu begyndt at brumme helt vildt højt.
Nogen der ved hvorfor samt hvad jeg kan gøre?

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det ventilen eller er det transformatoren der brummer ?
Mon ikke det er lidt luft i shunten der er problemet. Prøv at slukke for pumpen i nogle minutter. Et billede af shunten kan måske også hjælpe på at stille en “diagnose”.

Søren O
Hmm. Ved det ikke lige. Men nu kommer vvs'eren tilbage på tirsdag, så kan han forhåbentlig fixe det.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis