Shunt brummer højt - hvad skal jeg gøre? humseper 647 23-02-2023 17:39 HejFik tilsluttet min gulvvarme via en upunor minishunt i dag.Et par timer efter at vvs'eren er gået er den nu begyndt at brumme helt vildt højt.Nogen der ved hvorfor samt hvad jeg kan gøre? 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Søren O 7971 7000 23-02-2023 18:56 Mon ikke det er lidt luft i shunten der er problemet. Prøv at slukke for pumpen i nogle minutter. Et billede af shunten kan måske også hjælpe på at stille en “diagnose”. Søren O
humseper Trådstarter 647 23-02-2023 20:30 Hmm. Ved det ikke lige. Men nu kommer vvs'eren tilbage på tirsdag, så kan han forhåbentlig fixe det.