Ledninger i stik. Hvordan?

Hej.

Jeg skal montere en ledning i et stik. Er det lige meget hvor l og n monteres? Jeg kan ikke umiddelbart se nogen markeringer på stikket.

Hej. Jeg skal montere en ledning i et stik. Er... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ville være mere nervøs for om al min strøm løb ud af stikkontakten og ned på gulvet - hvis jeg nu skulle glemme at slukke på afbryderen. Jeg sætter altid en stikprop i mine ubrugte stikkontakter, så løber det tilbage igen.
Nu har du været med så længe Humseper så jeg regner med at du kan tåle en kærlig voksen mobning.   

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Hehe. Helt sikkert. Jeg er ikke så sart.
Du må endelig IKKE vende ledningerne forkert i stikproppen fordi hvis de vender forkert giver din lampe sort lys og din støvsuger bliver til en støvpuster !

"AUTOELEKTRIKEREN"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis