Ledninger i stik. Hvordan? humseper 647 23-02-2023 12:32 Hej.Jeg skal montere en ledning i et stik. Er det lige meget hvor l og n monteres? Jeg kan ikke umiddelbart se nogen markeringer på stikket. Hej. Jeg skal montere en ledning i et stik. Er... Vis hele indlægget 14 svar « ‹ 1 2 Følg tråden Der er 10 indlæg før dette. Annonce Annonce Annonce
Piskeris 342 23-02-2023 23:12 Jeg ville være mere nervøs for om al min strøm løb ud af stikkontakten og ned på gulvet - hvis jeg nu skulle glemme at slukke på afbryderen. Jeg sætter altid en stikprop i mine ubrugte stikkontakter, så løber det tilbage igen.
ev elmand 30536 7480 23-02-2023 23:12 Nu har du været med så længe Humseper så jeg regner med at du kan tåle en kærlig voksen mobning. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
polobjørn 1976 4230 24-02-2023 12:35 Du må endelig IKKE vende ledningerne forkert i stikproppen fordi hvis de vender forkert giver din lampe sort lys og din støvsuger bliver til en støvpuster ! "AUTOELEKTRIKEREN"