Tegne/Projektere kolonihavehus(projekt)

Hej LDS

Jeg mangler sparring.

Vi ønsker at opføre et kolonihavehus, hvor der bl.a. skal laves tegninger (som der kan bygges ud fra), derudover kunne jeg godt bruge input i forhold til ansøgning om tilladelser mv.

Jeg har allerede lavet nogle grovtegninger og we selv god til sagsbehandling, men har behov for kapacitet indenfor særligt konstruktionen. Det bør nævnes, at udformningen er simpel og udfordringen mest består i manglende kendskab til bygningsreglementet og ikke mindst at tage højde for fremtidige ændrede behov.

Hvem har jeg brug for?

Det er i Københavns-området.


3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal starte med at undersøge om der er krav til byggetilladelse via kommunens hjemmeside.

Er der ikke det kan du bare bygge ud fra dine egne grovtegninger, evt. tilpasset af en bygningskonstruktør.

Selvbygger med stort S. 
Superdiy skrev den 22-02-2023 12:05:26

Du skal starte med at undersøge om der er krav til byggetilladelse via kommunens hjemmeside.

Er der ikke det kan du bare bygge ud fra dine egne grovtegninger, evt. tilpasset af en bygningskonstruktør.

 Der er krav om byggetilladelse.

hej selvbygger, er selv selvbygger og har bygget kolonihavehus i nykøbing sjælland;
men vi har ikke EL og kloak, så jeg har lavet mit eget system og lavet solfanger, huset
er helårsisoleret og er tegnet af mig selv (er arkitekt/gammel tømmermester)
hvis du er interesseret er du velkommen til at skrive/kontakt 42315739

Bh og god arbejdslyst
dan-49

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis