Nu har jeg i mange år brugt spartelmasse størrelse M fra jem og fix og det har sådan set været fint nok.
Men jeg synes det virker som om at de har fortyndet det for det løber værre end nogensinde, og det er ikke fordi jeg klasker et tykt lag på.
Så mit spørgsmål er... Hvor køber i en fornuftig sandspartel?