Elapparat hængende udenfor Smailk 17 21-02-2023 17:55 Jeg har sådan et elapparat hængende på en stolpe ind i hækken ved mit hus. Den har en ledning ned til noget der kunne ligne en sensor af en art. Stolpen er ikke mere end halv meter høj. Er der nogen der ved hvad dette kunne være? Huset er fra 2003. 10 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
S. Fabrin 19658 4400 21-02-2023 19:49 Det ligner en timer til lyset. På skalaen kan du bestemme hvor længe lyset skal være slukket. fase
GodeVen 4341 5220 22-02-2023 12:05 Det er er et skumringsrelæ med bevægelses sensor og timer til 12 volt lys (fx halogenspots).https://rockvalleynaturalstone.com/store/tools-a-accessories/in-lite-landscaping-a-exterior-lighting/transformers/cb-081m-detailhttps://www.ebay.com/itm/185765879121?hash=item2b40825d51:g:AsAAAOSwRl9j4Tdz
Smailk Trådstarter 17 22-02-2023 14:00 Fornemt. Mange tak alle. Der er dog intet koblet til det. Hvad mon det har været brugt til. Jeg har spotlys under udhænget som ikke er koblet til noget skumring. Mon om dette kunne hat noget at gøre med hinanden.
ev elmand 30536 7480 22-02-2023 23:01 Jeg har aldrig set sådan en før, men efter GodeVen har vist den så kan man se hvad det er. Den skal tilsluttes 230 v og laver så 12V til f.eks. spot. Så du kan bruge den til hvad du har lyst til. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting) Annonce
S. Fabrin 19658 4400 23-02-2023 08:23 Det gode ven viser,og det Smailk viser, er ikke det samme. Måske har de ikke helt samme funktion. fase
GodeVen 4341 5220 23-02-2023 12:59 Jeg gætter på at han mener, at når den røde farve mangler, er der andre funktioner. Jeg kiggede kun kort på linkene, og fandt ikke nogen detaljeret beskrivelse funktioner, så jeg ved ikke hvilke funktioner han præcist mener der er andeledes. At den røde farve mangler ændrer ikke ved funktionerne.Jeg har beskrevet hvad den indeholder. Hvis den skal genbruges, skal du finde en passende instruktionsbog, for at se hvilke funktioner der er.
S. Fabrin 19658 4400 23-02-2023 13:13 Smailk skrev den 23-02-2023 12:47:06S. Fabrin hvordan ved du at det ikke er det samme? Jeg skriver ikke, at de ikke er det samme. Jeg skriver, at de måske ikke har samme funktion. Jeg gætter på at han mener, at når den røde farve mangler, er der andre funktioner. Nej det har ikke noget at gøre med at den røde farve mangler. Der er ikke nødvendigvis de samme funktioner i de to viste apparater. Det er det, jeg har pointeret. fase
Smailk Trådstarter 17 24-02-2023 12:37 Mange tak til alle. Jeg ere ikke ude i at skulle ersatte denne da jeg kan se at det er ret gammelt. Jeg var bare interesseret i hvad det kunne være.