Reparation af metalstativ i lampeskærm

Hej,
Er der nogen, der har prøvet at reparere et metalstativ i en lampeskærm? Mit er knækket i et ujævnt brud som godt kan samles, så jeg tænker at det kunne være en ide at prøve at lime det. Hvad tænker I om det? Jeg har desværre ikke et billede af lampeskærmen da den er i mit sommerhus.
Ser frem til jeres input

/Inger

Hej, Er der nogen, der har prøvet at reparere et... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ildstaal skrev den 22-02-2023 16:53:40

Jeg vil gerne tilbyde at TIG svejse den, såfremt du selv kan stå for fragten frem og tilbage.
Hvis den er lakeret på nogen måde vil dette skulle fjernes omkring svejsningen og påføres igen efterfølgende, alt efter ønske om finish. 

Tusind tak 👍 Jeg vil dog være bekymret for at prøve da skærmen ikke kan afmonteres og består af en masse tråde. Desuden er den coboltblå og jeg har ikke den lak (men kan måske finde noget, der kan bruges. 

/Inger

Prøv ay komme med et billede så er det nemmere at se. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
ev elmand skrev den 22-02-2023 22:40:59

Prøv ay komme med et billede så er det nemmere at se. 

Tusind tak for det. Er ved at finde ud af, at den nok simpelthen er for gammel til at reparere, så det er nok mest nostalge fra min side. Må hellere tage mig sammen til at anskaffe en ny i stedet. 

/Inger

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også