Hej LDS'er,
Har en simpel ventilator løsning i mit soveværelse, som desværre larmer en del ved regn og blæst.
Regn og blæst mod taghætten høres tydeligt.
Løsningen består af en Cembrit taghætte, med en "Pax Calima ventilator helautomatisk" under og med en aftrækslange / flexslange imellem lodret. Slangen er ca. 50 cm lang.
Må man benytte lydindsats, skumspjæld i lodret ventilation eller måske en lyddæmper (EAN: 4057749557346)
Burde jeg havde opsat en lyddæmper boks fra starten såsom denne: EAN: 7319662560016 eller måske brugt lyddæmpende flexslange
Nogle forslag hvad jeg kan gøre for at minimere støjen. Tak!