Hej, jeg er helt ny i gamet omkring renovering osv.
Vi er snart tæt på at købe et hus, og skal til at kigge det i gennem en sidste gang inden vi begynder at forhandle.
Nu ved jeg godt at det ikke er nemt at komme med et bud på prisen på renoveringen, men mit spørgsmål er mere om man ikke burde taget det med i forhandlinger omkring huskøbet?
Alt hjælp modtages. Tips, tricks osv.
Venlig hilsen, J.