Hvor lang tid tog det jer at lave let gulvvame?

Jeg skal  brække gulvet op i et 160 kvm stort hus. Fjerne gammelt isolering. Oprette strøerne så de alle er i "vatter". Nyt isolering mellem strøer. Montere sporplader, gulvvarmeslanger, gulvvarmeplader, spånplade oven på, og til sidst almindeligt klik-gulv.

Jeg tager ferie, og familien bliver sendt ud af huset i perioden arbejdet står på.

Spørgsmålet er, hvor lang vil det realistisk tage, hvis man arbejder ene mand fuld knald fra morgen til aften? Jeg har hænderne nogenlunde ordentligt skruet på og mangler ikke værktøj, laser osv.

En anden løsning er at tage et rum af gangen, og så bo de steder hvor gulvet er blevet færdigt.
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hej
du skal være opmærksom på ved at fjerne ekst. gulv/strøer skal du opfylde ekst. bygge-
krav.
det nemmeste ville være hvis du kunne bygge direkte på ekst. gulv.....hvis det knirker nogle
stedet, så skær hul de steder og rep.opklodsning, evt. når opklodsning er på plads så
få et firma til gulvspartel på hele området, så er du sikker på det er plant/vatter.
prøv at kigge på dan-water.dk, dette system vil nok være det hurtigste og billigste, vil tro
det kan gøres på tre uger hvis du har en `arbejdsmand` med.
 Bh og GOD arbejdslyst
dan-49            42315739
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis