Hej. Jeg har lånt hus, hvor det ene vindue er ret råddent udvendig. Det er et fastkarmsvindue og selve ruden er 3 lags. Giver det mening at genbruge ruden i en ny karm, som vi selv bygger.? (Der står ikke årstal i ruden og jeg ved ikke hvad gas der er i, men den ser ikke ud til at være punkteret).